دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس
سرخط خبرها

پایان مدیریت ۱۰ ساله، آغاز کار مدیر جوان | آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کشور برگزار شد

  • کد خبر: ۳۲۱۵۶
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
پایان مدیریت ۱۰ ساله، آغاز کار مدیر جوان | آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کشور برگزار شد
هفته گذشته با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مؤمنی‌شریف پس از ۱۰ سال سکان ریاست حوزه هنری را به محمدمهدی دادمان سی‌ویک ساله که می‌توان از او به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران فرهنگی کشور یاد کرد سپرد.
هفته گذشته با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مؤمنی‌شریف پس از ۱۰ سال سکان ریاست حوزه هنری را به محمدمهدی دادمان سی‌ویک ساله که می‌توان از او به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران فرهنگی کشور یاد کرد سپرد. صبح دیروز آیین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید «حوزه هنری» سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مسئولان کشوری و برخی از هنرمندان در محل تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر «نقش بی‌بدیل حوزه هنری در پاسداشت دفاع مقدس» گفت: وقتی به فعالیت چهل ساله حوزه هنری نگاه می‌کنیم تصویر‌های مختلفی از آن می‌توانیم روایت کنیم. یکی از این گزاره‌ها نقشی است که حوزه هنری در پاسداشت دفاع مقدس داشته‌است. دفاع مقدسی که گنج ایرانی ماست و با هیچ برهه‌ای از تاریخ ایران برابری ندارد. معدنی است که مواد خام کشف نشده زیادی دارد و نیازمند کاوش‌های بسیار است. وزیر ارشاد همچنین از محسن مومنی‌شریف تقدیر کرد و گفت: مومنی‌شریف ترکیبی از خلوص، همراهی، همدلی، تعهد و دیگر ویژگی‌هایی است که کارنامه مدیران را درخشان می‌کند. به ایشان خسته نباشید می‌گویم، محمدمهدی دادمان نیز مسئولیتش پاسداری از یک کارنامه زرین و ارزشمند است. او در گام دوم انقلاب که مقطعی جدید و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است عهده‌دار مسئولیت شده است. امیدواریم در اولین دهه گام دوم انقلاب، حوزه هنری همچنان درخشش خود را حفظ کند.

اهتمام و محبت مقام معظم رهبری به حوزه هنری
در ادامه مراسم محسن مومنی‌شریف رئیس سابق «حوزه هنری» با اشاره به «اهتمام و محبت رهبر انقلاب به حوزه هنری» برای محمدمهدی دادمان در دوران تازه حوزه هنری آرزوی توفیق کرد. مومنی‌شریف گفت: امروز من در جایی صحبت می‌کنم که سردار سلیمانی، سردار ابومهدی المهندس و شهید همدانی در آن صحبت کرده‌اند و امروز من در اینجا حضور دارم. من امروز سپاس‌گزار خداوندی هستم که رهبر عظیم‌الشانی را به زمانه ما هدیه کرد که این عرصه را می‌شناسد و اهمیت حوزه هنری را می‌داند و اگر اهتمام ایشان نبود، بار‌ها حوزه هنری یا ادغام، یا حذف شده بود. در این سال‌ها مقام معظم رهبری با اهتمام و محبتی که به حوزه هنری داشتند برای ما پشتوانه بزرگی ساختند که بر این باورم می‌تواند پشتوانه بزرگی برای جناب دادمان باشد.
داریوش ارجمند بازیگر پیش‌کسوت کشورمان نیز از سوی خانه هنر و ادبیات کشور افغانستان یک دست از لباس‌های آیینی این کشور را به مومنی تقدیم کرد. همچنین در این بخش ویدئویی از صحبت‌های پرویز پرستویی خطاب به محسن مومنی‌شریف رئیس سابق «حوزه هنری» پخش شد که در آن پرستویی از فعالیت‌های رئیس سابق حوزه هنری تقدیر کرد: «به سهم خودم شاهد خلوص نیت محسن مومنی‌شریف در حوزه هنری بوده‌ام و‌ای کاش امروز می‌توانستم در این مراسم حضور پیدا کنم، اما متأسفانه به دلیل فیلم‌برداری، سعادت این حضور را از دست دادم. به هر حال من از آقای مومنی‌شریف به دلیل اینکه در این مدت حمایت‌های بسیاری کردند قدردانم.»

روایت جهاد، راه موفقیت
محمدمهدی دادمان رئیس جدید «حوزه هنری» سازمان تبلیغات اسلامی آخرین سخنران این مراسم تودیع و معارفه بود. او گفت: پیش از همه وظیفه خودم می‌دانم از محسن مومنی‌شریف که به حق، بر گردن من حق استادی دارد تقدیر کنم. خوشبختانه در این جلسه از وصف ایشان زیاد صحبت شد، اما من می‌خواهم بگویم هر کسی حوزه هنری را می‌شناسد شهادت می‌دهد که حوزه هنری در ۱۰ سال مدیریت آقای مومنی‌شریف بالنده‌تر، رشیدتر از دوره‌های گذشته خود شده است. دادمان همچنین  تأکید کرد: اگر من و همکارانم در حوزه هنری کاری کنیم که جهاد را روایت کنیم، قطعاً در راه خود موفق خواهیم بود.
لازم به ذکر است آیت‌ا... صادقی رشاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عزت‌ا... ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق رسانه ملی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و... از جمله حاضران در این مراسم بودند.  
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->